Useimmin esitetyt kysymykset

Myymälässä asioidessa

EN OLE SAANUT ILMOITUSTA SORMUKSEN/KORJAUSTYÖN/KAIVERRUKSEN VALMISTUMISESTA
Annamme asiakkaalle työtä jätettäessä työlapusta keltaisen vastakuitin, johon kirjoitamme työn valmistumispäivän. Työ on noudettavissa tästä päivästä eteenpäin. Tässä tapauksessa emme ilmoita erikseen työn valmistumisesta. Jos työlappuun on kirjoitettu ”soitto/txt”, ilmoitamme milloin työn voi tulla noutamaan.

Verkkokauppa

OLEN SAANUT VIALLISEN TAI VÄÄRÄN TUOTTEEN
Tuotteen ollessa mahdollisesti viallinen tai mikäli sinulle toimitetaan väärä tuote, pyydämme lukemaan tuotteen mukana tulevan palautuslomakkeen. Palautuslomakkeessa on ohjeistus tuotteen mahdolliseen palautukseen / vaihtoon. Vastaamme myös verkkokauppaa koskevissa asioissa numerosta 045 3209488.

EN OLE SAANUT TILAUSVAHVISTUSTA
Kannattaa tarkistaa sähköpostin Roskaposti-kansio, sillä joskus sähköpostipalvelimet saattavat luokitella viestimme roskapostiksi.

EN OLE SAANUT TILAUSTA, JONKA OLEN TEHNYT
Verkkokauppamme toimitusaika on keskimäärin 2-7 arkipäivää. Toimitusajalla tarkoitetaan arkipäiviä. Tarkastathan vielä tilaamasi tuotteen alapuolelta "Lisätiedot"-välilehdeltä tuotteen tarkemman toimitusajan.

ALENNUSKOODI EI TOIMI
Varmista että olet kirjoittanut koodin oikein OSTOSKORISSA alennuskoodille varattuun kenttään ja painanut kohdasta ”Lisää alennuskoodi”. Ostoskoriin pääset sivun oikeassa ylälaidassa olevaa ostoskorin kuvaketta klikkaamalla ja valitsemalla sieltä kohdan ”Näytä kaikki”. Alennuskoodia ei enää kysytä Kassalla. Jos tämä ei toimi niin tarkista vielä, että tuote täyttää kyseisen alennuskoodin ehdot. Alennuskoodia ei voi käyttää jo valmiiksi alennuksessa olevaan tuotteeseen.

EN OLE SAANUT SEURANTATUNNUSTA TILAUKSELLENI
Lähetämme tilauksesta Toimitusvahvistuksen sähköpostiin, kun tilaus on pakattu ja lähdössä postiin. Paketin seurantatunnus löytyy Toimitusvahvistuksesta.

MILLOIN VOIN NOUTAA ”NOUTO MYYMÄLÄSTÄ”-TILAUKSEN?
Saat Toimitusvahvistuksen sähköpostiin kun tilaus on pakattu. Lisäksi lähetämme viestin joko sähköpostilla tai tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa.

VERKKOKAUPPA EI TOIMI KONEELLANI KUNNOLLA
Jos verkkokaupan toiminnallisuudessa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä täyttämällä yhteydenottolomake tai sähköpostitse: myynti(at)korupaja.fi.

ENTÄ JOS TIETOJANI VÄÄRINKÄYTETÄÄN?
Huolehdithan, etteivät tunnuksesi ja salasanasi joudu vääriin käsiin. Asiakas on aina vastuussa tilauksesta, mutta väärinkäyttöä epäiltäessä tulee ottaa yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun numerossa 045 3209488. Suljemme tarvittaessa käyttäjätunnuksesi.

MIKÄ ON MALMIN KORUPAJAN VASTUU, JOS ESIM. TUOTTEEN HINTA, KUVA TAI TIETO ON  VÄÄRÄ?
Malmin Korupaja Oy pidättää oikeuden muutoksiin. Mikäli havaitset virheen tuotteessa, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun myynti(at)korupaja.fi tai soittamalla numeroon 045 3209488.

MINULLA ON KYSYTTÄVÄÄ LASKUSTANI/MAKSUSTANI
Laskutusta ja maksuliikennettä hoitaa Klarna. Laskutukseen liittyvissä asioissa pyydämme kääntymään Klarnan puoleen.
Puhelin: 09- 425 99 771
Sähköpostiosoite: info(at)klarna.fi

MUUT KYSYMYKSET JA PALAUTE
Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi tältä sivulta, ota yhteyttä joko sähköpostitse myynti (at) korupaja.fi tai soittamalla numeroon 045 3209488. Käsittelyä nopeuttaaksesi mainitsethan mahdollisen tilausnumeron.

Palaute on aina tervetullutta ja otamme vastaan mielellämme niin risut kuin ruusutkin. Vain siten voimme kehittyä mahdollisimman toimivaksi ja asiakasystävälliseksi verkkokaupaksi.